Dag 1

Om några minuter så har jag klarat min första dag utan godis. Jag trodde att det skulle bli tufft, men otroligt nog så har suget uteblivit helt. Har knappt tänkt på det ens. Visst godis har ploppat upp i huvudet då och då under dagen, men bara för någon sekund. Men för den skull så tänker jag inte koppla av. Troligen så kommer morgonendagen bli ett rent helvete! Det gör inte saken lättare att jag måste iväg och handla frukost imorgon...

Det ska gå! Nu känner jag faktiskt att min vilja finns där på riktigt. När jag bestämde mig för att sluta i söndags, att måndagen skulle bli första dagen utan godis, så ville jag inte till 100 %. Därför var det heller inte så konstigt att jag misslyckades flera gånger. Men nu... nu jäklar ska jag lyckas!


Kommentarer
Postat av: Elin

You can do it! :)

2011-07-17 @ 17:22:01
URL: http://elilas.blogg.se/
Postat av: Matilda

DU är starkare än ditt beroende !! :)

2011-07-18 @ 16:35:27
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0