Discofever

När jag började träna på gym i höstas så testade jag bland annat på ett pass Discofever (som tyvärr togs bort sen). Precis som det låter så är det ett danspass med disco-moves. Det var även med lite Michael Jackson-moves.

Jag är egentligen inte mycket för att dansa, förutom hemma i mitt eget vardagsrum eller i fest-sammanhang, men det här var riktigt roligt! Så roligt att jag faktiskt inte märkte hur mycket kroppen fick jobba och det gjorde heller inte så mycket att jag ibland tappade bort mig.

Gillar du att dansa eller helt enkelt tycker det verkar roligt att få lära sig lite disco-moves så är detta något för dig!






Kommentarer
Postat av: emma

Hej, fin blogg!

Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2011-07-20 @ 16:27:52
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0