Godisfri - Dag 4

Helt otroligt att jag redan är inne på 4:e godisfria dagen! Jag har inte ens ätit något fika, glass eller druckit läsk. Annars är det så lätt att byta ut något sött mot något annat som är sött. De första dagarna gick hur bra som helst, inget sug alls. Idag däremot så har det funnits ett sug. Självklar den dagen jag var tvungen att handla, men jag var stark och stod emot.

Abstinens har absolut funnits alla dagarna. De tre första dagarna så har jag haft huvudvärk (om det beror på inget socker eller vädret vet jag inte). Igår kom humöret; var lättirriterad, tålamodet var inte på topp alls. Under dagen som varit idag så har jag varit rastlös, samtidigt som jag inte orkat göra något. Dessutom så har jag varit väldigt trött under de här dagarna, vilket inte är så konstigt i och med att den stora sockermängden utebilivit.

Nu är det bara att fortsätta kämpa på som gäller!

Kommentarer
Postat av: evelina

Duktigt!

2011-07-21 @ 22:33:09
URL: http://onlymyhearttalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0