Godisfri - dag 7 - Still going strong!

Jag måste säga att jag både är chockad, förvånad, glad och stolt över att jag klarat en hel vecka utan godis. Det är faktiskt först idag som jag över huvud taget stoppat i mig något sött och då var det läsken jag hade med mig till bion ikväll.

Kan knappt fatta att det har gått så här bra. Jag har inte haft något särskilt stort sug, knappt tänkt på godis ens. Idag sneglade jag lite mot smågodiset när jag var och handlade. Egentligen var det inte det att jag var sugen utan mer för att jag alltid ätit godis när jag gått på bio. Var lite konstigt att inte ha med sig den obligatoriska godispåsen och jag hade lite problem med att komma på något annat att äta på, men till slut bestämde jag mig för lite ostbågar.

Samtidigt som jag är glad över att det går så himla bra, så vet jag att den dagen kommer då suget slår tillbaka med full kraft. Jag hoppas bara att det dröjer för ju längre jag klarar det, desto lättare kommer det bli att stå emot.


Kommentarer
Postat av: Matilda

du är jätteduktig !!!

själv försöker jag prioritera att laga/äta mat som jag ska innan jag försöker fokusera på att ta bort det goda...men det kommer :)

men keep it up , du är grym :D

2011-07-25 @ 15:51:26
URL: http://twinturbot.blogg.se/
Postat av: Elin

Bra jobbat! :)

2011-07-26 @ 20:14:01
URL: http://elilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0