Svar till Olivia

Fick en kommentar från Olivia. Var osäker på att mail-adressen verkligen stämde så hoppas du kikar in igen och ser mitt svar.

Fråga: Jag måste säga att jag verkligen uppskattar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

Svar: Tack, så jättemycket! Roligt att du uppskattar det jag skriver, att få höra sådant värmer verkligen. Vad jag vet så är det ingen annan som haft poblem att lägga till mig. Jag har själv testat och det fungerar utan problem. Har du testat att söka efter bloggen i direkt i bloglovin? Kanske fungerar då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0