Examen

Idag så tar jag examen från  Handel och Service-utbildningen på komvux. Äntligen är det över! Har varit kul att komma till en så bra klass, jag har haft enorm tur, men samtidigt så ska det bli skönt att äntligen få vara ledig när jag är ledig. Inga mer läxor eller prov som hänger över en. Tjohoo! Nästan så man får känslan från när jag tog studenten, men bara nästan. Inget kan ju slå den dagen.

Nu till anledningen till att jag egentligen skriver detta inlägg. På grund av avslutningen och sedan fest med klassen så blir det dåligt med inlägg idag, som ni säkert förstår. Kommer igen med friska tag imorgon igen!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Matilda

vad roligt , GRATTIS :D vad duktig du är :):)

2011-06-17 @ 10:05:43
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0