Tillbaka med nya tag

Som ni kanske märkt så har det varit lite tyst här de senaste dagarna. Detta beror på att motivationen varit på extremt låg. Och då menar jag motivation för allt! Ingenting har lockat och jag har fått tvinga mig själv att göra något överhuvudtaget. Jag har mest legat och tittat på film dagarna i enda. Men nu så, nu känner jag faktiskt en förändring! Nu känns det som att jag är på G igen!

I förra veckan så köpte jag en träningsbok när jag var inne på Myrorna och kikade lite bland böckerna. Den heter Kom i form snabbt.



Verkar finnas många bra övningar och ska följa den nu i 4 veckor. Samtidigt så tänkte jag dela med mig av en del av övningarna och hur det går. Det bästa av allt är man endast behöver göra 6 övningar varje dag, med undantag för söndagar. Jag ska även försöka komma iväg till gymmet och köra lite kondition.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0