Minska sötsuget med krom!

Ett litet tips för alla med sockerberoende eller som har problem med sötsug. Förutom att krom minskar sötsuget så ska man få en ökad ämnesomsättning och bättre upptagning av protein.



Jag fick hem kromtabletter för cirka en vecka sedan för jag kände att jag behöve lite hjälp med att sluta. Så fungerar de då? Ja, det tycker jag att de gör. Jag känner inte längre det här akuta suget hela tiden som jag gjorde innan. Har inte mycket till sug alls egentligen utan nu är det mer att bryta vanan att köpa hem och äta som gäller!

Jag köpte mina från Top Formula och då kostar det 45 kr + frakt för 90 dagar.

Har du någon erfarenhet av Krom-tabletter vid sötsug?

Kommentarer
Postat av: renée carlsson

är de här samma sak ? :o

2011-05-17 @ 21:02:33
URL: http://rcaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0