Tips för allergiker!

Jag har ett jättebra tips som jag vill dela med mig av. Låter rätt äckligt egentligen men är väldigt effektivt och jättebra o man är allergisk. Under vår, sommar och höst så är det superbra och kan vara en riktig räddar i nöden. För övrigt är det toppen när man har bihåleinflammation, vilket jag själv fick erfara för en dryg vecka sedan!
 
Nu undrar ni säkert vad jag pratar om? jo, nämligen en näskanna. Det kommer ut en del snor, speciellt i början, så kanske är lite småäckligt för de som är känsliga för sådant men är jättebra. För mig som ofta är täppt så är det rena himmelriket efteråt. Tänk er när ni tar en halstablett. Den effekten blir det i näsan. Man andas utan problem och det känns på sätt och vis som att man är utomhus för luften känns ren och fräsch på något vis. Ungefär som det gör på vintern. Jättesvårt att förklara.

Så här ser min ut och köpte den på i en hälsobutik, men finns på nätet att köpa också.


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh värt! Synd bara att jag inte bli täppt när jag är allergisk utan matt :( Men när man är förkyld vore det ju guld!

2011-05-10 @ 14:10:55
URL: http://sarajohansson.nu
Postat av: Matilda

jag har funderat på en sån där flera flera gånger då jag är allergisk mot det mesta som flyger omkring i luften just nu... men det är också så att jag har väldigt ytliga/känsliga blodkärl i min näsa vilket gör att jag får näsblod väldigt lätt (har ett sår i näsan efter att jag fick en pinne slagen över näsan när jag var liten) .. så är lite skeptisk, men kanske värt att testa i alla fall... hur mycket betalade du för din?

2011-05-10 @ 20:22:37
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0