Update: sockerberoendet

Sist jag skrev något om mitt sockerberoende så hade jag hållt upp med godiset (som är mina stora sockerdrog) i nästan 4 hela dagar. Senare samma dag så åkte jag dit. På vägen hem från skolan köpt jag godis. Fick jättedåligt samvete, men nästa dag åt jag åter igen godis och även dagen efter det och dagen efter det osv... Så höll det på i nästan två veckor.

Nu har jag varit godisfri i nästan två dagar och det känns jättebra så här långt. Var och handla förut och visst var jag lite frestad, men det varade bara ett ögonblick. Kom därifrån utan godis och jag är riktigt stolt över det. Det kan låta lite för er som inte är i samma sits som jag, men det är en enorm prestation. Ett steg i rätt riktining helt klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0