Välkommen till min blogg!

Mitt allra första inlägg på den här bloggen! Känns nästan som början på ett äventyr, haha. Jag har haft ett intresse för hälsa - fysisk och psykisk - i många år och haft funderingar på en sådan här blogg ett tag. Nu äntligen blir det av! Känner mig väldigt peppad!

 

Det kommer att handla om min personliga hälsa som min hälsoplan - min plan på ett hälsosammare liv - och om min kamp mot sockerberoendet. Men självklart kommer det en hel del annat om hälsa - tips, fakta om olika saker inom hälsa och träning, mycket matnyttigt inom GI, många tankeställare vad gäller stresshantering och personlig utveckling och självklart kommer jag att dela med mig av en hel del tips utifrån mina egna erfarenheter.

 

Vill du kontakta mig, så går det via kommentar där du fyller i blogg-adress eller mail. Eller så kan du kontakta mig direkt via mailen: [email protected]

(Eftersom detta är en nystartad blogg, s kommer inte alla flikarna här ovan att fungera förrens det finns ett inlägg i den kategorin. Hoppas ni har överseende med detta.)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Denna sida o upplägg ser jättebra ut :) Detta tror jag att du kommer ha nytta av när du nu börjar på din nya hälsoresa :))) kramar /mamma

2011-05-07 @ 12:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0