Avslappning och mental träning för ett rikare liv - Eva Johansson

Fick en fråga från Mathilda om skivan jag använder vid avslappningen finns att köpa någonstans. Var mycket svårt att hitta något ställe där man endast kan köpa CD:n, oftast ingår boken.

Jag hade turen att få tag i min begagnad genom en som gått kursen innan mig. Det jag kan rekommendera är att först kolla tradera, blocket och lycknis om det kan finnas begagnat där. Finns att köpa på på bokus och adlibris, men då ingår boken. Däremot så går det att köpa endast skivan genom Eva Johanssons egen hemsida.

Kommentarer
Postat av: Matilda

tack :):)



måste bara säga att dina inlägg alltid är superbra !!! :D

2011-06-04 @ 19:23:50
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0